Wij brengen onze service naar u

In 5 stappen naar vele zorgeloze kilometers in uw nieuwe auto

Bij Oostendorp denken wij graag met u mee en bespreken we samen met de mogelijkheden voor een zorgeloos oriëntatie- en aanschafproces. Zo faciliteren wij het volledige proces, gewoon op afstand. U hoeft de deur niet uit, wij brengen onze service en diensten naar u toe. Wat dacht u bijvoorbeeld van een video adviesgesprek? De auto die u eerder online heeft gezien, kunt u dan live bekijken middels een videogesprek. Onze adviseur neemt direct met u alle vragen door en bespreekt uw wensen. Wilt u vervolgens een proefrit maken? Dan brengen wij de auto van uw voorkeur gewoon bij u thuis! Uiteraard besteden we extra aandacht aan de hygiëne en schoonmaak. Wij zetten de 5 stappen voor u op een rij:

Een (digitaal) adviesgesprek

Heeft u in onze online showroom een auto gezien die u graag van dichterbij wilt bekijken? Dat kan! Wij bieden u diverse opties om vanuit huis met onze verkoopadviseurs te spreken. Zij staan vervolgens klaar om al uw vragen te beantwoorden via telefoon, chat, videogesprek of email. Zij nemen direct uw vragen met u door en bespreken de mogelijke vervolgstappen.


Digitaal advies

Proefrit aan huis

Bent u zo enthousiast geworden over één van onze modellen en wilt u direct een proefrit maken? Een proefrit aan huis behoort tot de mogelijkheden! Neem direct contact met ons op en we plannen samen met u een moment in. Bij alle auto’s in onze online showroom treft u een button ‘Proefrit aanvragen’. In het formulier kunt u aanvinken dat u gebruik wilt maken van een proefrit aan huis.


Bekijk online showroom

Taxatie op locatie
Heeft u een auto gezien in onze (online) showroom en wilt u graag uw huidige auto inruilen? Onze verkoopadviseurs en servicemanagers geven u een eerlijk advies in heldere taal. Wilt u uw huidige auto laten taxeren? Geen probleem! U kunt gewoon thuisblijven. Wij komen graag naar u toe en taxeren uw auto bij u op locatie. Indien gewenst combineren we dit met een proefrit aan huis.


Maak een afspraak

Aflevering aan huis

Besluit u over te gaan tot aankoop? Dat is fantastisch nieuws, van harte gefeliciteerd! Wij leveren de auto graag bij uw voorkeur af. Waar en wanneer het u uitkomt. Neem contact met ons op en laat ons weten op welke dag en welk tijdstip de auto afgeleverd mag worden. We nemen de mogelijkheden graag met u door en plannen vervolgens met u de definitieve datum in.


Plan een afspraak

Veertien dagen bedenktijd
Bij Oostendorp willen we dat u blij bent met uw aankoop. Koopt u een auto uit onze PLUS selectie en bent u toch niet helemaal overtuigd van uw keuze? Geen probleem. U heeft namelijk 14 dagen bedenktijd en u kunt uw auto, binnen dit tijdsbestek, kosteloos omruilen. Wilt u meer weten over de mogelijkheden en voorwaarden? Neem dan contact met ons op. Onze adviseurs staan voor u klaar en denken graag met u mee!
Neem contact met ons op

Oostendorp PLUS Selectie

Een groot deel van onze occasion aanbod behoort tot onze unieke Oostendorp PLUS selectie. Een occasion uit de Oostendorp PLUS selectie biedt diverse voordelen voor u. Zo krijgt u standaard 24 maanden garantie volgens de BOVAG voorwaarden en altijd een all-in prijs zonder verborgen kosten. Dat betekent voor u het grootste gemak zonder drempels. Meer weten over onze PLUS selectie? Klik dan op de onderstaande button.

Oostendorp PLUS Selectie

Haal- en brengservice bij een onderhoudsafspraak

Liever een afspraak maken om nog langer te kunnen genieten van uw vertrouwde auto? Plan eenvoudig online uw onderhoudsbeurt in. Indien gewenst halen wij de auto bij u op en brengen we hem, na de onderhoudsbeurt, weer bij u thuis. Zonder extra kosten, met het grootste gemak. Ook in onze werkplaatsen passen we diverse hygiëne maatregelen toe:

  • De sleutel wordt gereinigd met alcoholhoudende reinigingsmiddelen, bij ontvangst en uitgifte;
  • Onze monteurs trekken wegwerphandschoenen aan, zodra zij in uw auto plaatsnemen;
  • Bij uitgifte van uw auto, wordt het stuur, de pookknop en het handremhandvat gereinigd.
  • Vraag naar de voorwaarden.

Maak een afspraak in onze werkplaats

Onze contactmogelijkheden

De showrooms zijn helaas gesloten maar onze verkoopadviseurs zitten klaar om u te blijven adviseren en het proces van A tot Z met u digitaal voort te zetten. Daarvoor bieden wij verschillende contactmogelijkheden:


Wij zitten voor u klaar om een telefoon of videogesprek in te plannen en u digitaal te adviseren.

Via onze website zijn wij bereikbaar via onze chat op werkdagen tussen 08:00u en 20:00u.

Liever contact via de mail? Geen probleem, bekijk hiervoor de contactgegevens op onze contactpagina.

Veelgestelde vragen

Onderhoud

Zijn de vestigingen nog open?
Alle werkplaatsen zijn geopend. Op maandag tot en met vrijdag van 08.00-18.00 uur en op zaterdag van 09.00-17.00 uur. Het is mogelijk om uw auto langs te brengen voor een werkplaatsafspraak. De fysieke showrooms zijn tot nader bericht gesloten. Bekijk hier een overzicht van onze werkplaatsen.
Ik heb een werkplaats afspraak ingepland staan of een probleem met mijn auto, wat nu?

Al onze werkplaatsen zijn open, daar kunt u uw auto langs brengen voor reparatie en/of onderhoud. Tijdens uw bezoek houden wij ons aan de maatregelen van het RIVM. We schudden nu even geen handen, dragen mondkapjes en houden altijd minimaal 1,5 meter afstand tot elkaar. Daarnaast besteden we extra aandacht aan de hygiëne en schoonmaak op onze locaties.

Wij adviseren om eerst telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij u kunnen adviseren welke vestiging direct beschikbaarheid heeft.

Kan ik wachten in de wachtruimte tijdens mijn werkplaats afspraak?
U bent welkom in onze wachtruimtes, deze zijn aangepast conform de richtlijnen.
Overige vragen
Heeft u een andere vraag? Dan kunt u contact met ons opnemen via onze contactpagina.


Verkoop

Zijn de showrooms open?
Onze fysieke showrooms zijn tot nader bericht gesloten, onze online showroom is 24/7 voor u geopend. Heeft u in onze online showroom een auto gezien die u graag van dichterbij wilt bekijken? Dat kan! Wij bieden u diverse opties om vanuit huis met onze verkoopadviseurs te spreken. Zij staan vervolgens klaar om al uw vragen te beantwoorden via telefoon, chat, videogesprek of email. Zij nemen direct uw vragen met u door en bespreken de mogelijke vervolgstappen.
Ik heb een afspraak in de showroom ingepland staan, maar de showroom is dicht, wat nu?
Onze verkopers zullen contact met u opnemen om de desbetreffende afspraak met u door te nemen en zullen de mogelijkheden van de afspraak met u bespreken. Zo is het mogelijk om de afspraak telefonisch te laten plaats vinden of via videobellen, email of de chat.
Ik wil graag een proefrit maken in een occasion of een voorraadauto, kan dat?
Het is helaas niet mogelijk om de proefrit op één van onze vestigingen te laten plaats vinden.  Een proefrit aan huis behoort wel tot de mogelijkheden! Neem direct contact met ons op en we plannen samen met u een moment in.
Overige vragen
 Heeft u een andere vraag? Dan kunt u contact met ons opnemen via onze contactpagina.